SUMMER MEMORIES

 
Har verklgen haft en fantastisk sommar och har fått spendera den med världens bästa människor ♥

Lina skriver:

Härliga bilder!
Du är för underbar <3

alma skriver:

ååh va fiiiint sara

Malin skriver:

Åh va fint! Saknar LONDON och dig såklart!

Mathilda skriver:

Hej Sara! Först vill jag bara säga att du verkar vara världens goaste tjej. Så snäll, underbar, rolig och en tjej som verkligen lever livet, I love it!!

Det är så att jag tänkte söka ett jobb på Espresso House men jag har inga tidigare erfarenheter inom café. I annonsen står det att det inte är något krav på att man är baristautbildad eller att man har tidigare erfarenheter eftersom att man som nyanställd kommer att få en utbildning hos dem. Så nu till mina frågor: Hade du tidigare erfarenheter av café innan du började på Espresso House? Om inte, tog det lång tid att lära sig allt? Vad har du för arbetsuppgifter idag, någon specifik eller får du i princip göra allt? Vad är det bästa respektive sämsta med att jobba där? Hur var arbetsintervjun? Hur var din första dag?

Hoppas att du vill svara på mina frågor och inte tycker att dem var alltför tråkiga/jobbiga.
Kram Mathilda



Felicia Aulén skriver:

Bilderna ger intryck av att visa sann glädje! Fint att se!

Moa nilsson❤️ skriver:

Sjukt snygga bilder, vilken kamera använder du? 😘

Svar: Det är min mobilkamera faktiskt!
Sara Linderholm


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar