VI BÖRJAR OM PÅ NYTT

Efter många år av velande hit och dit har jag nu bestämt mig för att lämna Devote och ta mig an blogg.se. Jag har hört att det ska vara bättre och främsta anledningen till att jag byter är för att jag har tröttnat på upplägget devote har. De hyllar bara utseende, mode och träning - vilket triggar mig som fan. Jag vill att en bloggportal ska uppmuntra och föra fram roliga saker, fina bilder och nytänkande saker. Inte vad jag ska ha på mig denna vintern, inte hur jag ska äta för att få perfekta sommarkroppen och hur jag ska träna för att ändra på hur jag ser ut. Usch. 
 
All jäkla reklam höll även på att göra mig tokig! Nej. Det här är bättre. Förhoppningsvis följer ni med mig på denna bloggen lika troget som ni varit med på devote. Puss på er! ♥
 
 

Towe skriver:

wohooo! och bilden <3

Svar: Världens bästa bild <3
Sara Linderholm


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar