NYFÄRGAD

Idag var jag och färgade håret hos Rapunzel of Sweden och gissa om jag är nöjd! Så himla trevlig och duktig personal som verkligen lyssnade på vad jag ville göra med håret och det blev precis som jag önskat. 

Jag var där strax innan 9 på morgonen och det var väl i princip pang på. Det var två stycken som hjälptes åt att både färga, tvätta och föna det i omgångar och ändå tog det tre(!!!) timmar tills vi blev helt klara. Det blir väl så med långt och tjockt hår. 

Victoria kom och gjorde mig sällskap så hon passade på att köpa löshår när vi ändå var där, så nu är hon också fin i håret lagom till påsken!


Före-bilden. Den där stela situationen när man diskret ska ta en bild med folk runtomkring...


Sen sket jag i vad folk tyckte ¯_(ツ)_/¯ 


Work in progress...


Resultatet!


Två nöjda tjejer.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar