VITAMINWELL GULDTUBEN 2014

Tänkte ge er en bildbomb från Guldtuben som hölls i tisdags!

Jag bytte bort mitt sena skift till tidigt, så efter att vi slutat 22:15 på kvällen var det bara fort hem till Vickie och sova en stund innan jag skulle upp och jobba 6 på morgonen igen. När jag slutade vid tre-tiden skyndade jag att plocka upp mamma och sedan Albin med bilen och dundra hem för att få i sig lite mat, smink, locka håret och bestämma outfit för kvällen. Vi hann ed nöd och näppe och på pendeln in mot Södra Teatern fick jag måla naglarna. Snacka om tidsoptimist... Haha.


Mina fina Albin <3


Albin, Daniela, Tora och jag innan vi klev på röda mattan.


Better than The Oscars-selfie?


Melanie var strålande och smälte in perfekt med häftigt, rött hår och läppar!


Galet mycket folk stod och letade efter sina favorit-youtubers.


Mina fina vänner <3


Tillsammans med Skilltwins, så himla talangfulla grabbar.


Thobias och Aina från PH var på plats.


Kvällens snyggaste selfie med William!


Marelpett, jag och Lakidoris.

När galan var slut var det lite eftermingel innan efterfesten drog igång.


Martin aka TheSwedishLad var som vanligt på ett fantastiskt humör. Har stulit bilden av honom, hihi.


Efter det blev det efterfest på Collage och då mötte jag upp Martina som följde med hela gänget dit.


Martina och De Vet Du.


Efter det blev det inga fler bilder! Men fan vilken kul kväll jag hade, tycker det är så himla häftigt att så många begåvade människor samlas på en och samma plats och kan få belöning för tid, energi och hårt arbete som spenderas på youtube-klipp.

Ser verkligen fram emot att få gå på Guldtuben nästa år igen, det skulle vara så himla kul!

lovisa skriver:

alltså du är så otroligt jävla snygg, wow


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar