10 JUNI 2014

Igår var min första semesterdag så jag lyxade till det med sovmorgon, frukostsmoothie och en kopp N'espresso. Efter det åkte jag in till stan och köpte lite nya böcker, gick till Antons jobb och köpte en undervattenkamera som jag ska ha när jag åker till Cypern i sommar och när han slutat mötte vi upp två gamla klasskompisar för lite sushi i Humlegården.


Nöjd tjej.


Felipe.


Malin.


Malin, Anton och Felipe.

Jag kände att jag inte riktigt ville åka hem efter att solen börjat gå ner, så jag och Anton bestämde oss för att gå och se X-men: Days of future past som jag velat se jättelänge! Den var verkligen så bra som jag hade hoppats på och jag satt som på nålar under största delen av filmen. 


Mina nya böcker + kameran.


Tredje och sista boken ur Divergent-serien som jag läste ut inatt. Jag var arg över slutet så jag kunde inte ens somna på ett bra tag. Var tvungen att ringa Victoria när jag vaknade för att få lite mentalt stöd, hehe...

Idag vaknas äventyr! Ikväll åker jag nämligen hem till Jocke i Västerås och hälsar på honom i hans nya lägenhet. Det ska bli skitkul för det är nästan ett år sedan jag var i Västerås sist. Jag stannar över natten och åker hem imorgon kväll, så det blir en mini-resa för min del. 

Nu ska jag duscha och hänga lite tvätt innan jag packar en övernattningsväska.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar