21:52

Klockan är strax tio här i London och jag är fan helt slut!

Efter att jag skrev förra inlägget slocknade hela gänget i varsin säng och sov i ungefär 45 min innan vi gav oss ut på stan igen. Vi gick bara i tre affärer men jag lyckades ändå nappa tag i lite kläder och en sak till mamma som jag lovat att köpa till henne.

Till slut hamnade vi på en häftig pub där pappa bjöd oss på varsin öl och skålade för att vi är här, är friska och mår bra :)
Efter det splittade vi på oss så jag, Patrik och Ogge gick och köpte mat på McDonald's innan vi knallade tillbaka till hotellrummet medan Pappa och Pernilla stannade kvar.


Trappan på hotellet.


Nöjda efter lite shopping.


Baren.


Ogge i ny och fin tröja!


Grabbarna vill dra ut på stan ikväll och se om vi kan hitta något schysst uteställe vi kan dra till imorgon kväll, men tror inte jag orkar det.
Imorgon står Madame Tussauds och Harry Potter Studio Tour på schemat, så känner att jag behöver sömn så jag kommer orka med hela dagen.

Sofia skriver:

Vilken otroligt läcker hotelltrappa! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar