FRAMME I LONDON

Greetings from London!

Jag kan med glädje meddela att vi säkert tog oss fram till London samt vårt hotell och ingen är mer glad än jag över att vi har gratis wifi på rummet.

Tänkte bara snabbt slänga in lite bilder från dagen hittills:


Läste ut denna under resans gång och jag bölade och snörvlade som en liten unge på planet, haha.


Boardar.


Uppe i luften.


Framme - här på snabbtåget till stan.


Det första vi gjorde när vi kom fram var att ladda med energi och satte oss på en uteservering och åt mat då vi alla var helt utsvultna. Jag åt en kokosgryta med nudlar, fisk & skaldjur. MUMS!


Buckingham Palace.


Den varma vandringen till tunnelbanan.


Just nu ligger vi däckade på hotellrummet, laddar mobilerna och samlar krafter för att ge oss ut på stan igen. Vi har inte bestämt oss för vad vi ska göra men vi kommer nog på något!

Sofia skriver:

Åh, va mysigt! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar