LONDON 13/6 2014

Efter vårt äventyr i HP-studion gick vi från Euston Station ner till Tottenham Court Road som är ena änden av Oxford Street (vårt hotell låg på helt andra sidan vid Marble Arch). Jag hittade en Primark-affär jag inte har varit inne på mina två tidigare besök, så jag ville gå in dit och kolla, men både Patrik och Oscar var helt slut i benen. Så jag sa åt dem att gå tillbaka till hotellet medan jag fick kolla i lugn och ro. Jag hittade massvis med kläder som jag roffade åt mig, sen knallade jag vidare och köpte mig ett par nya converse på Foot Locker samt en sminkväska från Victoria's Secret. I två timmar gick jag runt i affärer innan jag inte orkade gå en meter till.


Mina nya fina grejer!

Jag hann vila fötterna lite, byta om och sminka mig innan vi gjorde oss i ordning för en kväll på stan.


Vi hade en stor och mysig balkong på vårt rum.


Vi gick till en coctailbar som hetter Be At One där vi drack några goda drinkar. Godaste drinke hette Songbird, bra namn tycker jag ;)


På nästa bar som hetter Carbon.

När vi var på andra baren så kom Pappa och Pernilla och mötte upp oss. De ville åka hem så Patrik följde med dem medan jag och Oscar tog oss till nästa ställe. Tre försök tog det innan vi lyckades hitta något ställe vi kunde komma in på... Första stället sa att jag var för "undressed", antagligen för att jag inte hade högklackat och bara ben så vi testade två andra men somvisade sig vara privatfester. Till sist hittade vi en bar där vi tog varsin öl men det dröjde inte länge innan vi bestämde oss för att åka hem istället.


I en tuk-tuk påväg tillbaka till hotellet.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar