VÄSTERÅS

Hej hej! 

Här kommer en liten update från mitt senaste dygn i Västerås och mitt besök hos Jocke och Melanie. Det är alltid lika mysigt att åka och hänga med dem, detta var också första gången jag sov kvar över natten, då det var kul gör då hade vi mer tid på oss att umgås.


Kvällen igår spenderades i Jockes vardagsrum med grönsaksdipp, en timmes livestream och massor med prat.


Lite egobilder innan vi gav oss ut på stan.


Sushi!


Kaffe och mys i solen.


Köpte en keps och nya solbrillor under vår lilla stadsrunda.


Fick autograf av HejaInternet (omg!!!), hehe...


Avslutade med fika på Wayne's Coffee i väntan på mitt tåg.

Nu sitter jag på tåget påväg hem. Ska läsa The Fault In Our Stars och mumsa på lite Pringles. När jag kommer hem ska jag packa min nya resväska för imorgon åker jag faktiskt till London! Min favoritstad!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar