UPDATE

Hej svej!

Det var ett litet tag sedan jag gjorde en schysst uppdatering så nu får ni en bildbomb från de senaste dagarna.


Började läsa Divergent och läste ut den dagen efter. Saaaaaaaatan vad bra den var! Har beställt hem del två och tre också som jag längtar tills jag får läsa!


Valborgspartaj med vänner.


Pigg o kry dagen efter...


Toa-selfie på jobbet


Matchar bra med kaffemugg och matlådakassen, haha.





I lördags blev det middag på TGI Friday's och sedan utgång.


Dagen efter-pizzan, den var lika god som den ser ut!



Lyckades hitta en biodejt och såg Divergent på bio och...


... såhär bra var den.


Glad Sara!

Fick igår fast anställning på jobbet så nu är det fritt fram för mig att både ta lån och flytta hemifrån om jag så vill det. Känns riktigt skönt att veta att jag nu 100% har en fast inkomst utan något krångel :)

Utöver bildbomben? Vår bil pajade för ca två veckor sedan och har sedan dess åkt kommunalt översllt. Lite ovant då jag alltid tar bilen till jobbet annars men det känns ändå helt okej, då hinner jag ju göra saker jag annars aldrig hittar tid till att göra - typ läsa en ruggigt bra bok ;)

Ska försöka lägga mig i rimlig tid idag och eftersom jag bloggar från badkaret as we speak så är det nog dags för mig att runda upp här! Until next time... 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar