15 NOVEMBER 2014

Halloj gottisar!
 
 
Hur mår ni? Jag mår bra, tackar som frågar! Denna veckan har jag jobbat sent och sovit hos Martina fram till igår. Det är fan det bästa jag vet att få sova hos henne när vi jobbar. Inte bara för att det blir betydligt närmre jobbet utan för att vi går ihop så jäkla bra (och hon typ har världens skönaste säng).
 
 
 
Jag håller på och planerar en flytt inom kort. Min kompis bror söker en inneboende i sin lägenhet så vi ska prova på och se hur det går. Funkar det så kommer jag troligtvis stanna där fram till att min kusin Malin kommer hem från Tokyo och vi två flyttar ihop i April. 
Det ska bli riktigt spännane, det blir nämligen första gången jag sprider mina vingar och lämnar boet. Med andra ord - jag flyttar hemifrån.
 
Vad händer annars då? Jag är duktig och laddar upp 2 videos i veckan på min Youtube-kanal. Det missar ni väl inte? LÄNK TILL MIN KANAL HÄR
 
 
Bilderna är från när jag filmade The Music Tag. Ni kan få klippet här under när ni ändå är här.
 
 
HAAADEE, som Kristian i PH så fint hade sagt det.

Alicia - Alicia And Stuff skriver:

Du är så duktig!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar