HALLÅ I STUGAN

Men tjeeeeena folket. Long time no see, må jag säga. 
 
 
Hur har ni hft det hörrni? Jag har haft det prima skinka (japp japp) och levt loppan senaste halvåret. Ni vet, levt så mycket att jag totalt glömt bort att jg har blogg? Precis. Vad har hänt då?  
 
 
Mitt hår är numer brun/lila och ytterst slitet i topparna, men kom igen - vem vill frivilligt klippa av sig håret när det äntligen är rumplångt?
 
 
Inte någon jag kan komma på iallafall. Möjligtvis Britney Spears '08. Där snackar vi haircut deluxe. 
 
 
Nästa veckan är det Halloween and we all know what that means - SKRÄCKVECKA I BIG BROTHER, PARADISE HOTEL och typ överallt annars? Jag har redan införskaffat mig en Halloween-outfit. Så nöjd.
 
 
Orkar inte berätta för er vad som har och inte har hänt. Det får ni ta reda på på annat håll. Typ min twitter, instagram eller kanske youtube-kanal! Ska bli bättre på att blogga hörrni, jag lovar. Until next time...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar