MÅNDAG

God eftermiddag folks!

Jag vaknade av en jättekonstig och obehaglig dröm redan klockan sju imorse och kunde inte somna om... Men det var ändå tur för jäklar vad mycket jag har hunnit med som jag vanligtvis inte gör dagarna jag jobbar sent.

Jag hann i lugn och ro sminka mig, välja kläder, packa sova över-bag till ikväll, laga broccoli/blomkål/spenatsoppa från scratch så jag har matlåda till ikväll och till sist locka håret. Kanske ska börja gå upp den här tiden alltid? Jätteskönt att slippa stressa för att hinna med allt som ska göras!

Igår laddade jag upp en ny video, i sann #challengesunday-anda! Vad jag gör säger jag ej - det får ni allt ta reda på själva :) 

Glad måndag på er ♡ 


Freja skriver:

Guuuuuuuud vad jag älskar ditt hår kvinna. *.*

isabell skriver:

Man skulle ju göra allt för att få lära känna dig. Tänk att vara fin med någon som du! <3 Vackra människa.

Sara skriver:

Hej.
Måste bara få säga att jag fullkomligt älskar din Tumblr!
Jättebra urval bland bilder och inte minst kul att du delar upp allt i olika färger. Smart tänkt! ...gillar självklart din blogg också! / Sara


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar