26 APRIL 2014

Trots att vi alla lider av sömnbrist, snart jobbat en vecka i sträck och har strålande solsken utomhus så har vi tagit oss iväg till Täby Centrum två dagar i rad och shoppar loss. 

Har fyndat massvis med fina sommarkläder (som om jag inte hade tillräckligt med kläder inte, haha...) som jag längtar tills jag får använda!


Vann bara 20 kr...


Inviger idag en klänning jag köpte igår!


Åt god mat på Vapiano!



frida skriver:

hej! jag ska snart åka till london, det skulle då vara kul om det finna något sätt att se dina fynd från london & gärna lite om vad det kostade! annars om du kan rekommendera några affärer :)

Svar: Affären Primark och Camden Market är de två ställena som jag verkligen lyckats fynda snygga och prisvärda kläder så kika där i första hand! Ha så kul i London!
Sara Linderholm

Lollo skriver:

Kanske va längesen men vart kommer gråa klänningen men svarta ärmar :)?

Svar: ginatricot för typ 2 månader sen!
Sara Linderholm


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar