MAJ/JUNI-UPDATE

Känner att det lite är tradition av mig att uppdatera typ en gång i månaden med en miljon bilder, så varför ändra ett vinnande koncept?

This is what I've been up to!


Vi börjar med mitt (inte så mycket längre) nymöblerade rum.


En jättesnabb utgång med mitt hjärta Alexi.


Steve Angello spelade i Kungsträdgården och jag var där med Johanna och kollade.


Lyxar till det med min och mammas favorit - kyckling med cashewnötter.


Flashbacks när vi var på vår gamla skola och pratade gamla minnen.


Fångade de första soltimmarna för i år efter en dag på jobbet med Martina.


Ännu några soltimmar - här min bästis Victoria.


Lunchrast på jobbet - mera sooool!


En av alla våra fotbollskvällar.


Mina twittrisar var i Stockholm och vi firade Albin som fyllde 18. Även demonstration mot SD och sol + bad stod på schemat under helgen.


Jag och mamma åkte och fotade ute på rapsfält (fler bilder kommer!).


Ny byrå (den till höger) som jag fick av mamma i försenad julklapp, hehe.


Roadtrip!


Inflyttningsfest hos en jobbarkompis.


Och till sist gårdagen då vi åkte och fiskade på fågelöudde och sen spelade lite fotboll.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar