4 OKTOBER 2013

 
 
 
Jag har de senaste dagarna haft så mycket att tänka på och idag har ett tryck som legat över mitt bröst äntligen släppt. Jag har tagit en del beslut som har varit väldigt jobbiga att fatta men det behövdes för att jag ska må bra. Så nu går vi mot ljusare tider (dock inte bokstavligen, hösten äro kommen).
 
För att skämma bort mig själv lite - fira att jag kan ta hand om mig själv och för att jag imorgon haft körkort i ett år så åkte jag och mamma till Södertälje efter att jag slutat jobbet där vi köpte lite ljus och en ljusslinga till mitt rum, vi har även gjort hemmagjord pizza och så har jag städat mitt rum och plockat i ordning och rensat bland mina saker. Så nu har jag det så rent, fint och framförallt mysigt i mitt rum. Vill aldrig lämna det! 
 
Just nu sitter jag och mamma och kollar på Idol, jag håller hårt på Erik Rapp. Självklart äter vi kanelbullar dagen till ära. Nu ska jag snyta min förkylda snok och dricka upp mitt chaite, puss!  ♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar