WHAT I'VE BEEN UP TO

Sorry för min höga frånvaro från bloggen, men jag har haft så fullt upp den senaste veckan att jag knappt kommer ihåg mitt eget namn. Tänkte sammanfatta mina händelserika dagar med lite fina bilder jag tagit. Enjoy!



I tisdags fick Stockholm finbesök av mina favoriter från Västerås - Jocke och Melanie! Tillsammans med Clara och Simon knallade vi runt i stan i jakt på en restaurang där vi kunde stilla vår hunger. Sagt och gjort, vi hamnade till sist på Vapiano där jag faktsikt gjorde min debut och det var mycket gott. Älskar pasta så dit kommer jag garanterat gå fler gånger.



Jag har även fått en TV av min bästa kompis Victoria, hur grym är inte hon?
Enda kravet var att jag hämtade den själv, fair enough tänkte jag och susade hem till henne, tryckte in den i bilen och tog med den hem! Behövde bara köpa en elkabel och HDMI-sladd, så nu kan jag kolla på Alla mina serier, spela TV-spel och kolla på film hur mycket jag vill :D






Jag har även spenderat massa timmar i bilen och susat till och från jobb och vänner. Är så stolt över att jag faktiskt tog tag i körkortet och klarade det på första försöket, det är verkligen en livsinvestering!


Nu står ett varmt bad med vaniljskum på schemat. Har en hel jobbhelg framför mig, så laddar med all energi jag kan just nu. Hoppas er vecka varit grym! Puss <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar